Rondreis Noorwegen

25 juni 2013 - Hilversum, Nederland

Nog 4 dagen en dan vertrekken we naar Noorwegen voor een rondreis van 2 weken. Ben en Jacqui, de aussies gaan mee en ik ga hen morgen ophalen van Schiphol, als het goed is komen ze om 14.05 aan vanuit London, the lucky basterds zijn al 6 weken hiervoor vertrokken naar The US of A en hebben daar al een rondreisje gemaakt. Daar komen wij dan aan met 1 week Turkije, wel een hele leuke week trouwens en wie gaat er nu 2 x achter elkaar, dus eigenlijk zijn wij ook wel lucky basterds in a way. De auto is nagekeken (alleen dat kostte al een vakantie op zich) de papieren geregeld, net een fotocamera besteld (de oude is kapot) en de huisjes staan hoop ik al te wachten op ons als gasten.

We zijn heel benieuwd wat we allemaal gaan zien en welke avonturen we gaan beleven, speciaal nog even gekeken hoe onze ziektekosten geregeld zijn, want je zal maar van een gletsjer glijden, door het raft zakken of een walvis die over je heen zwemt tijdens het spotten, dan wil je toch op z'n minst geholpen worden en niet dat ze allen terugzwaaien waneer je om hulp roept, nietwaar? Toch maar vervangend vervoer regelen, beetje lullig als Marius en de aussies een gedeelte van de vakantie de auto moeten duwen, ... ja op dat soort momenten offer ik me met liefde op om te rijden, iemand moet het toch doen.

Verder gaan we eilanden spotteen en volgens de informatie kun je dat het beste 's morgens of 's avonds doen, ik snapte niet zo goed waarom dat niet overdag kan, maar toen ik het nog eens doorlas bleek het om elanden te gaan, dislecties light zullen we maar zeggen. Ik zal proberen een blogje bij te houden en keep u guys posted. So hang in there en tot de volgende keer.

Jerry

1. Mathilde:
    25 juni 2013
    Ik ga er weer naar uitkijken!! Vorige keer ook echt genoten van de verhalen! Gelukkig zien wij elkaar zaterdag nog!! Xxx